Regulamin

Wstęp:
  1. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za nieprzyzwoite/niedozwolone treści.
  2. Jest to blog tylko dla postaci męskich, głównie homoseksualnych.
  3. Kilkukrotnie przemyśl decyzję o dołączeniu, przed podaniem adresu e-mail w zakładce Rekrutacja.
  4. Wszelkie pytania zostawiać prosimy w zakładce Administracja.
  5. Na znak, że regulamin został przeczytany przy zgłoszeniu prosimy podać hasło.
Postacie:
  1. Tworzenie super-bohaterów i postaci o nadnaturalnych zdolnościach jest zabronione.
  2. Minimalny wiek postaci to 16 lat.
  3. Postać powinna być w jakiś sposób powiązany z dzielnicą Church and Wellesley.
  4. Wygląd  i forma karty jest sprawą osobistą każdego autora, jednakże koniecznie musi zawierać podstawowe informacje takie jak wiek, imię i nazwisko oraz zawód lub wykonywane zajęcie
  5. Administracja ma prawo cofnięcia karty z powrotem do wersji roboczej, jeśli ta nie jest zgodna z zasadami ortografii, gramatyki i interpunkcji albo zawiera niezgodne z rzeczywistością informacje.
Wątki:
  1. Wątki prowadzi się pod kartami postaci, odpisując każdej osobie pod jej/jego kartą, a nie na konkretne komentarze. 
  2. Rozmowy między autorami powinny być zapisywane w nawiasach kwadratowych - [...]
  3. Zabronione jest uśmiercanie postaci innych autorów, chyba że zostanie to uzgodnione pomiędzy stronami.
  4. Każdy autor ma możliwość stworzenia wątku grupowego, który trzeba zgłosić w zakładce Administracja. Zostanie wtedy utworzona nowa zakładka dla zgłoszonych do wątku autorów autorów. Daje to możliwość pisania razem większej liczbie osób.
Urlopy:
  1. Urlopy muszą być zgłaszane, jeśli nieobecność ma przekroczyć tydzień.
  2. Nie ma urlopów na czas nieokreślony.  
  3. Urlop można wziąć na maksymalnie miesiąc, wszelkie sytuacje wymagające przedłużenia go powinny być zgłoszone administracji.
Inne:
  1. Mogą pojawić się listy obecności. Czas na podpisanie się pod listą będzie zmienny.
  2. Hasło, które należy zgłosić w zakładce Rekrutacja to "krnąbrny żuk". 
  3. Każdy ma trzy dni na zaakceptowanie zaproszenia i kolejne trzy na dodanie karty.
  4. Decydując się na postać z Poszukiwanych postaci należy o tym poinformować w zakładce Administracja. 
  5. Odstęp między każdym publikowanym postem wynosi pół godziny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz